sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Pentru inceput...

Ma cheama Teodora Iar pe aceasta Pagina va avoi scrie diverse informatii : despre mine, despre altii, poate chiar povesti si s-ar putea despre animale etc.O sa cuprinda aproape tot ce v-ar interesa...
   
 Sa nu'mi citesti Bloggu' daca:
- asculti genul ala de muzica "hauso-manelar".
- minti.
- suferi.
- nu sti ce inseamna un prieten adevarat.
- pui botu' la toate vorbele pitipoancelor la adresa mea.

         DESPRE MINE:

●Eu sunt fata care iti este alaturi cand ai nevoie de ea●Eu sunt fata care niciodata nu spune NU [hm… poate doar uneori :-"] ●Eu sunt fata care iubeste muzica.●Eu sunt fata care sta mult la pc.●Eu sunt fata care rade mult:]].●Eu sunt fata care sta mult prin magazine●Eu sunt fata care comenteaza mult cand nu`i convine ceva.●Eu sunt fata care uraste minciuna.●Eu nu sunt fata perfecta.● Eu, sunt doar eu. Ce imi place ... ● imi place sa stau pe mess● imi place sa ma plimb.● imi place sa merg la shopping.● imi place sa ma uit la tv.● imi place inghetata● imi place sa vorbesc la telefon. [cat se poate de mult:))]● imi place sa comentez.● imi place sa te enervez● imi place sa ascult muzica.● imi place sa dorm mult. Ce nu`mi place... ● nu imi plac barfitorii.● nu imi place sa mi se spuna ce sa fac.● nu imi place sa ma cert cu prietenii apropiati● nu imi place sa imi vad prietenii ca sufera. ●Ador ciocolataaa:X●Ador sa ies cu prietenii :X.●Ador petrecerile:X●Ador hainele si accesoriile :X. ●Imi plc sa am mereu bani la mne :>●Zambesc chiar daca-mi merge prost●Iert dar nu uit repede●Spun ce gandesc. Nu`ti convine? Asta e :P●Jignesc daca sunt jignitaUrasc manelele si cocalarii ~X(.●Urasc persoanele care se holbeaza la mne ~X(.●Urasc sa am cert cu prietenii ~X(.●Urasc sa mi se spuna ce sa fac.


●Ce sunt eu ?!


●Fatha care face 200 de poze , dar ei ii plac doar 10.●Fatha care are ceva special.●Fatha care are sclipirea aceea în ochi.●Fatha care este foarte sigură pe ea.●Fatha care întodeauna mai are ceva de spus, chiar dacă discuţia s-a terminat.●Fatha care viseazăă cu ochii deschişi.●Fatha care nu e perfectă. Şi nu cerşesc complimente sau suspine şi zâmbete false. [-x ●Ce ştiu ?!● ●Ştiu că am prieteni adevăraţi, care nu mă lasă la greu. :X●Ştiu că viaţa e făcută pentru a fi trăită. > < ●Ce cred ?!● ●Cred că prietenii mei sunt cei mai buni ! > < ●Ce vreau ?!● ●Vreau ca prietenii mei să nu se schimbe niciodată.[:xx ]

Cam atat va voi spune despre mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu